2019年5月18日土曜日

30数年ぶりにJudyと会い、名古屋に戻って黄色いN-Vanを受け取る。

キャリフォルニアから日本観光にやってきた友人と30数年ぶり会うために、彼女の自由行動日を選んで高山まで一泊旅行のあと、今度は「終の車」になるかもしれない写真の車を受け取ってきた。昨日と今朝、1時間ぐらい乗り回したが、高山旅行に乗っていった車がフォルクスワーゲンのシャラン?という大きな車だったせいもあって、小さく軽い印象強い。まぁ良くも悪くも「オモチャ」な印象。荷物はよく乗るし、エンジンCVTともによく回り、よく走るけれどウルサイ。とは言え、エンジンがウルサイと言うよりはネット上のインプレッションに度々書かれているようにロードノイズ。原因一つは軽トラック用のタイヤらしく、ホイルのドレスアップも含め、余分な物入りになるが、まずはタイヤ&ホイール交換かな?
正直、意外とパンダがよろしいという実感でもある。

以下はGoogle翻訳*******
In order to meet a friend who came to Japan sightseeing from California for the first time in 30 years, I chose her free action day, and after traveling overnight at Takayama, I received a photo car that might be the "car of the end" It has Yesterday and this morning, I traveled for about an hour, but the car I took on a high mountain trip is Volkswagen's shalan? It's a big car, so it's small and light. Well, bad impression "a toy". Luggage rides well, turns well with the engine CVT, and runs well, but Urusai. However, the road noise is as the engine is often written on the net impressions rather than the Urusai. One of the reasons is that it is a light truck tire, and it contains extras including wheel dress-up.
Honestly, it is also a feeling that surprisingly Fiat panda is good.

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