2020年9月22日火曜日

Goodbye My Friend、、、僕の葬式ソング1

Oh we never know where life will take us
We know it's just a ride on the wheel
And we never know when death will shake us
And we wonder how it will feel

So goodbye my friend
I know I'll never see you again
But the time together through all the years
Will take away these tears
It's O.K. now
Goodbye my friend

I'd see a lot of things that made me crazy
And I guess I held on to you
You could've run away and left, well maybe
But it wasn't time and we both knew
So goodbye my friend
I know I'll never see you again
But the love you gave me through all the years
Will take away my tears
I'm O.K. now
Goodbye my friend

A life so fragile, a love so pure
We can't hold on but we try
We watch how quickly it disappears
And we'll never know why
But I'm O.K. now
Goodbye my friend
You can go now

Goodbye my friend


以下グーグル翻訳で訳詞

ああ、私たちは人生が私たちをどこに連れて行くかわかりません
私たちはそれがただの乗り物であることを知っています
そして、いつ死が私たちを揺さぶるのか、私たちは決して知りません
そして、私たちはそれがどのように感じるのだろうかと思います

さようなら私の友人
二度とあなたに会えないことを知っています
しかし、すべての年を通して一緒に時間
これらの涙を取り除きます
大丈夫です。 今

さようなら私の友人

私を夢中にさせた多くのことがわかります
そして私はあなたを握っていたと思います
あなたは逃げて去ったかもしれません
しかし、それは時間ではありませんでした。

さようなら私の友人
二度とあなたに会えないことを知っています
しかし、あなたがずっと私に与えた愛
私の涙を取り除きます
私は大丈夫。 今
さようなら私の友人

とても壊れやすい人生、とても純粋な愛
我慢できないけど頑張る
私たちはそれがいかに速く消えるかを見ます
そして、その理由は決してわかりません
でも私は大丈夫です。 今
さようなら私の友人

今すぐ行ってよいですよ
さようなら私の友人

0 件のコメント: